HomeStiriASUS devine pentru a noua oară cel mai bun brand global din Taiwan
Nick Wu, Chief Financial Officer ASUS

ASUS devine pentru a noua oară cel mai bun brand global din Taiwan

Interbrand a desemnat ASUS drept cel mai bun brand global din Taiwan pentru anul 2022. Acesta este al nouălea an în care ASUS este recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă globală din Taiwan.

Valoarea mărcii ASUS în 2022 a fost de 2.163 miliarde de dolari americani, ceea ce reprezintă o creștere de 16% față de anul precedent.

„Chiar dacă, în cea mai mare parte, mediul a adus cu sine provocări severe, echipa ASUS a obținut o performanță remarcabilă. Este o onoare să fim recunoscuți de Interbrand ca fiind cel mai valoros brand global din Taiwan pentru a noua oară”, a declarat co-directorul executiv al ASUS, S.Y. Hsu.

Samson Hu, co-CEO ASUS, a adăugat: „Epidemia a schimbat viața oamenilor și modelele de consum, creând în același timp noi oportunități de afaceri. ASUS reflectă în mod activ nevoile utilizatorilor, designul și dezvoltarea pentru a conduce tendințele pieței și continuă să se îndrepte spre a deveni o companie lider în domeniul inovației tehnologice, foarte respectată de noua generație digitală.”

Sondajul „Cele mai bune mărci globale din Taiwan” este organizat de Biroul de Dezvoltare Industrială al Ministerului Afacerilor Economice din Taiwan. Interbrand, cea mai importantă companie de consultanță în domeniul mărcilor din lume, este însărcinată cu realizarea sondajului, evaluând și clasificând mărcile pe baza notorietății mărcii, a loialității clienților, a performanțelor financiare și a strategiilor de management. Interbrand utilizează datele sondajului pentru a identifica companiile taiwaneze cu cea mai mare valoare a brandului.

Cele mai bune 25 de branduri globale din Taiwan

Cele mai bune 25 de branduri globale din Taiwan

ASUS a obținut performanțe remarcabile în mai multe domenii, conform sondajului. Printre acestea se numără înființarea unui comitet de experți din multiple domenii, gestionarea imaginii de marcă în toate liniile de produse ASUS și îmbogățirea culturii și comunicării sale corporative. În plus, ASUS a promovat în mod viguros inovația, prin colaborări cu parteneri externi din industrie și din mediul academic, cum ar fi Universitatea Națională din Taiwan.

ASUS se angajează să își mențină misiunea de a căuta inovații incredibile care să creeze cea mai omniprezentă, inteligentă, sinceră și plină de bucurie viață inteligentă pentru toată lumea.

În acest an, compania și-a consolidat rezonanța emoțională cu următoarea generație de consumatori prin colaborarea cu artiști precum Philip Colbert și Steven Harrington, organizând, de asemenea, o varietate de activități pentru comunitatea creativă.

Recunoașterea Interbrand nu este decât cea mai recentă adiție la o listă lungă de distincții globale pe care ASUS le-a primit în 2022. Lista cuprinde și alte premii, precum:

  • Fortune „Cea mai admirată companie din lume” (al șaptelea an).
  • Forbes „Cel mai bun angajator din lume” (al treilea an consecutiv) și Forbes „Global 2000″
  • 32 de premii iF Product Design
  • 39 de premii Red Dot Design Awards și 9 premii Red Dot Brands & Communication Design Awards
  • 17 premii Good Design