HomeCum să...Cum să beneficiezi de protecția maximă oferită de ASUS Premium Care
ASUS Premium Care

Cum să beneficiezi de protecția maximă oferită de ASUS Premium Care

Dacă ești proaspătul posesor al unui laptop ASUS de ultimă generație, cu siguranță nu mai trebuie să-ți faci griji în legătură cu puterea de calcul pentru că asta chiar nu mai este o problemă. Dar chiar și o mașinărie robustă precum cele produse de ASUS poate ajunge în situația în care să aibă nevoie de service autorizat, dintr-o mulțime de motive posibile. Și chiar dacă garanția care vine la pachet cu dispozitivul tău poate acoperi o mulțime de scenarii imaginabile, opțiunile de service extins oferite pentru produsul tău ASUS, în funcție de bugetul și nevoile tale concrete vor acoperi toate scenariile la care te-ai putea gândi și mult mai mult decât atât.

Ca să te poți relaxa pe deplin, este suficient să achiziționezi un pachet de servicii ASUS Premium Care cât timp laptopul încă se află în perioada de garanție inițială. Procedura este foarte simplă. Trebui doar să accesezi acest site  și să introduci numărul de serie al produsului (care va fi ceva de forma ABCDE12345 și pe care îl poți găsi pe eticheta de pe cutia de ambalare, pe eticheta de pe cardul de garanție sau pe eticheta de pe produsul în sine).

După verificarea perioadei de garanție a produsului, vei afla care sunt beneficiile pe care ți le oferă ASUS Premium Care, care merg dincolo de beneficiile garanției standard, pentru a asigura protecție maximă. Ți se va oferi un pachet de servicii personalizat, la costuri reduse, care va răspunde tuturor nevoilor tale de asistență. Mai mult, timpul de reparație va fi semnificativ redus, valorificând competențele și abilitățile ASUS. 

Extensii de garanție

Extinderea garanției ASUS te eliberează de orice griji, oferindu-ți opțiuni de protecție și după expirarea garanției standard a produsului tău. În funcție de activarea cu succes, perioada de garanție va începe automat de la data de încheiere a celei standard. Cu excepția modificării perioadei, toți ceilalți termeni vor rămâne aceiași precum la garanția standard ASUS. De menționat că acest pachet de servicii nu acoperă software-ul, perifericele, accesoriile gratuite (precum un mouse sau o geantă) sau daunele provocate de client.

Protecție locală în caz de accident sau daune

Accidentele se întâmplă. ASUS Accidental Damage Protection (ADP) te ajută să eviți costurile de reparație sau înlocuire din cauza accidentelor care apar în timpul utilizării normale a dispozitivelor tale. Acest pachet de servicii oferă acoperire pentru următoarele tipuri de daune accidentale rezultate din utilizarea normală:

  • căderi sau alte coliziuni
  • daune lichide
  • supratensiuni electrice
  • deteriorări accidentale
ASUS Premium Care

ASUS Premium Care

În acest pachet de service se poate solicita înlocuirea unui număr nelimitat de piese de schimb principale în fiecare an, începând cu data de activare a pachetului de service. Pentru orice reclamații suplimentare făcute pentru o reparație a pieselor, costurile forței de muncă, transportul și piesele de schimb vor fi suportate de către tine.

Costurile totale cumulate ale serviciilor de reparații solicitate de clienți în cadrul acestui pachet nu vor putea depăși prețul de achiziție al produsului. De asemenea, toate componentele reparate sau înlocuite de un centru de service ASUS vor beneficia de garanție timp de trei luni sau pentru restul perioadei de garanție, în funcție de situație.

Service la fața locului

Cu Service la fața locului, un tehnician autorizat ASUS va asigura repararea pieselor la locația desemnată de tine, în cazul în care problema cu produsul tău nu poate fi rezolvată prin telefon sau online.

Dacă problema nu este rezolvabilă de la distanță, vei beneficia de asistență tehnică la fața locului din partea unui tehnician autorizat ASUS, acesta urmând să fie trimis la locația ta, de regulă până la sfârșitul următoarei zile lucrătoare; timpii de răspuns pot varia în funcție de locația geografică, piesele de schimb și disponibilitatea serviciului local.

ASUS Premium Care

ASUS Premium Care

Dacă produsul nu funcționează în timpul utilizării normale și adecvate în perioada de acoperire a acestui pachet de servicii, ASUS va repara sau înlocui părțile defecte ale produsului sau întreg produsul cu piese sau produse noi sau recondiționate care sunt echivalente sau superioare din punct de vedere funcțional celor furnizate inițial.

Dacă piesele defecte sunt înlocuite în cadrul acestui serviciu, atunci ești de acord în prealabil să transferi dreptul de proprietate asupra pieselor defecte înlocuite către ASUS.

Pachet de service pentru baterie

Pachetul de service pentru baterie (BSP) presupune prelungirea perioadei de garanție standard a bateriei. Odată cu acesta, va fi furnizată o baterie de schimb dacă bateria laptopului tău are defecte. Ai dreptul la o înlocuire a bateriei în fiecare an în cazul unei defecțiuni a bateriei în perioada extinsă după perioada standard de garanție a bateriei.

Cu excepția modificării perioadei, toți ceilalți termeni rămân neschimbați. Pentru a afla detalii despre asta, va trebui să consulți certificatul de garanție furnizat împreună cu produsul tău. De menționat că acest pachet de servicii acoperă numai bateria originală furnizată cu produsul tău ASUS. Bateria de schimb va fi acoperită de acest pachet de servicii pentru perioada de acoperire rămasă, dar pentru un minim de trei luni. Acest pachet de servicii acoperă numai defectele de fabricație și exclude orice reducere a capacității care rezultă natural din cauza utilizării.

De asemenea, trebuie să ții cont că aceste servicii pot varia în funcție de regiune. Cea mai bună sursă pentru informații actuale și complete despre garanția ASUS este site-ul de asistență ASUS, la www.asus.com/support.