HomeStiriCe este garanția ASUS Premium Care ?
ASUS ZenBook Pro Duo

Ce este garanția ASUS Premium Care ?

ASUS vine în sprijinul celor care vor să aibă o perioadă de garanție extinsă, mai mare decât perioada standard cu care ne-a obișnuit magazinele online. Grija față de clienți se manifestă prin produse de înaltă calitate, ce au o durată de viață îndelungată.

Ce este ASUS Premium Care?

Cu ASUS Premium Care, poți prelungi perioada de garanție, extinde acoperirea garanției și adăuga o protecție suplimentară la produsele tale ASUS cu reparații sau înlocuire fără probleme.

Când poți achiziționa ASUS Premium Care pentru produsele tale ASUS?

Poți achiziționa ASUS Premium Care în termen de 180 de zile de la data facturii originale a produselor tale ASUS.

Unde poți achiziționa ASUS Premium Care pentru produsele tale ASUS?

ASUS Premium Care poate fi achiziționată doar în țara de unde a fost cumpărat inițial produsul ASUS nou. Poți să o cumperi prin:

  • Aplicația MyASUS: Faci clic aici pentru a vedea Procesul de achiziție a pachetului de extindere a garanției
  • Accesezi ASUS Service Shop și introduci numărul de serie pentru a verifica ce tip de ASUS Premium Care este potrivită
  • Accesezi ASUS Store și faci clic pe secțiunea warranty extension.

Garanția ASUS Premium Care este disponibilă pentru următoarele produse ASUS:

  • Notebook
  • Commercial Notebook
  • Gaming Notebook
  • All-In-One PC
  • Commercial Desktop
  • Consumer Desktop
  • Mini PC, Vivo PC
  • Servere
  • VGA

Ce acoperă serviciul ASUS Premium Care?

  • ASUS Premium Care se aplică numai hardware-ului original ASUS încorporat în Produsele ASUS, excluzând orice piese care nu sunt instalate de ASUS, piese non-ASUS înlocuite de ASUS Service Center, orice software, dispozitive externe, accesorii, periferice și consumabile în pachet (inclusiv, dar nu sunt limitate la: bateria produsului, genți transport, discuri cu drivere și utilitare, cabluri sau mouse). ASUS nu este responsabil pentru restaurarea sau reinstalarea datelor sau programelor, altele decât software-ul instalat de ASUS atunci când produsul ASUS a fost fabricat.
  • Bateria produsului este considerată o componentă consumabilă. Datorită ciclului de viață al bateriei, este posibil să existe o acoperire de garanție limitată pentru această parte. Perioada de garanție a bateriei rămâne supusă garanției standard pe care ați primit-o cu produsul ASUS. ASUS Premium Care nu include extensia de garanție a bateriei, cu excepția cazului în care se prevede altfel certificatul sau în documentul de achiziție.