HomeStiriASUS îți garantează fiabilitatea laptopurilor și a tabletelor sale
Ciprian Donciu - ASUS România

ASUS îți garantează fiabilitatea laptopurilor și a tabletelor sale

ASUS România derulează în perioada 1 august – 31 decembrie 2015 campania „Fiabilitate garantată sau primești banii înapoi”. Promovând calitatea laptopurilor și a tabletelor ASUS, programul asigură orice cumpărător că își va primi banii înapoi în cazul întâmpinării vreunui defect hardware, iar în același timp produsul îi va fi reparat.

“Avem încredere în calitatea produselor noastre și le putem oferi utilizatorilor o extra-garanție. Dorim să îi convingem că fac cea mai inteligentă și sigură alegere cumpărând un laptop sau o tabletă ASUS”, a declarat Ciprian Donciu, Country Manager și Business Development Manager ASUS România.

Ciprian Donciu - ASUS România

Ciprian Donciu – ASUS România

Prin acest program, compania își duce mai departe angajamentul privind asigurarea calității produselor sale. Clienții ASUS pot avea certitudinea unei alegeri sigure în privința fiabilității laptopurilor sau a tabletelor cumpărate, indiferent din ce gamă fac parte. În eventualitatea dezvoltării vreunui defect hardware pe parcursul primelor 12 luni de la achiziție, compania va asigura reparația gratuită și în același timp va returna contravaloarea produsului în cauză.

Pentru a beneficia de acest avantaj, fiecare cumpărător trebuie să își înregistreze produsul pe site-ul https://asuspromotions.com/ro/ro/reliability/ în termen de 15 zile de la data achiziției, încărcând o copie digitală a facturii fiscale.

asus-fiabilitate

În cazul apariției vreunui defect hardware, clientul va contacta serviciul de asistență ASUS pentru a raporta problema și a aranja remedierea acesteia. În termen de 30 de zile de la eventuala reparație, utilizatorul trebuie să transmită o cerere de ramburs prin intermediul aceluiași site web. Compania îi va returna banii direct în contul bancar în termen de 30 de zile de la validarea aplicației pentru ramburs.

Pe parcursul anului trecut, ASUS a obţinut 4326 de distincţii din partea publicațiilor din întreaga lume. Echipa de cercetare și dezvoltare din cadrul ASUS numără 4500 de ingineri, ceea ce reprezintă peste 30% din totalul de angajați la nivel global. Compania a realizat o cifră de afaceri de aproximativ 14,5 miliarde USD în 2014.

Portofoliul ASUS cuprinde laptopuri și tablete adecvate oricărui scenariu de utilizare sau tip de utilizator. Astfel, gama Zenbook cuprinde ultrabook-uri elegante, ușoare, subțiri și performante, seria ROG G se adresează pasionaților de gaming, seriile mainstream X și K oferă cel mai bun raport preț-performanță, convertibilele 2-în-1 ASUS Transformer Book satisfac utilizatorii mobili prin flexibilitate ridicată, iar audiofilii vor găsi o mulțime de opțiuni în gama dedicată, ASUS N. Și în privința tabletelor, diversitatea portofoliului ASUS va mulțumi majoritatea consumatorilor. Seriile disponibile sunt: MemoPad (cu Android), VivoTab (cu Windows), Fonepad (cu Android și suport de date și voce 3G/4G), Transformer Pad (cu Android și tastatură detașabilă), Zenpad (noua gamă premium lansată la Computex 2015).

Comments
  • Am un Asus G56jr din August 2014, de prin Iulie bateria de la laptop cauzeaza o stingere brusca pe la 30%. Nu stiu cat are bateria garantie dar daca mai am ce trebuie sa fac sa beneficiez de un schimb iar daca nu, unde pot sa gasesc o baterie de schimb?

    11 august 2015
    • Garanția pentru bateriile de laptop este de 12 luni, contactează ASUS Call Center la numărul de telefon +40-213301786 în intervalul Luni-Vineri 09:00-18:30 pentru a afla ce soluție există. Bateriile se pot achiziționa prin rețeaua de service, iar cele mai răspândite sunt disponibile și în magazine (online).

      12 august 2015
  • Salut. Eu am avut numai laptopuri de la asus ultimul pe care lam avut a fost un f5rl super multumit. Dar acuma am achizitionat un tp300la am mai putin de o luna si deja partea din aluminiu dintre butoanele tastaturii se desprinde, sta ridicata. Acuma intrebare face parte din garantie? Sau ce este de facut?

    9 august 2015
    • Te sfătuim să contactezi ASUS Call Center la numărul de telefon +40-213301786 în intervalul Luni-Vineri 09:00-18:30 pentru informații specifice.

      12 august 2015
  • Trebuie sa inteleg ca acest entuziasm priveste numai tablete si laptopurile?
    Dar cu placile de baza tot ASUS ce gaburi aveti?La ele am intalnit defectiuni mai subtile provenite din BIOS.

    8 august 2015
  • Salut!
    Aceasta campanie este valabila daca ai cumparat laptop ASUS din orice magazin?

    7 august 2015
    • Da, de la orice magazin autorizat – online sau offline, retail sau distribuție.

      12 august 2015
  • Am un laptop ROG G750 iar ventilatorul de placa video merge numai in reprize, facand placa video sa ajunga la temperaturi de 80 de grade ca apoi sa se raceasca la 45-50 grade si tot asa la jocuri gen Dota la detalii medii. Am citit ca placa video nu se poate inlocui la laptopurile astea. Deci mersi ASUS pt laptop de 1000 euro care functioneaza ca unul de 400 euro

    7 august 2015
    • Ne pare rău de situație, ai primit un răspuns oficial de la o unitate de service autorizată de ASUS? Ai luat legătura cu ASUS Call Center? Telefonul este +40-213301786, disponibil în intervalul Luni-Vineri 09:00-18:30

      12 august 2015
  • Da…d-aia mi s-a rupt o „cheita” care blochează bateria sa nu iasă…pe interior…la un laptop de 3500 de lei…laptop-ul arata ca nou și totuși am găsit bucățica aia de plastic prin pat…sunt curios ce o diagnostic o sa-mi pună la service.

    7 august 2015
  • Buna ziua, am cumparat anul trecut un laptop asus si din greseala am pierdut windowsul original, pentru ca am formatat hardul. As dori sa stiu daca este posibil sa intru din nou in posesia copiei originale de widows.
    Va multumesc.

    7 august 2015
  • Am achizitionat in urma cu 12 luni un notebook ASUS R501VB-S3116D, la acest model se manifesta un defect legat de difuzoare, la primul echipament distorsionau/bazaiau ambele difuzoare indiferent de volum. Produsul a fost returnat la seller ca DOA si schimbat cu unul nou care din pacate manifesta aceeasi problema dar mai putin pronuntata la difuzorul din dreapta (distorsiuni/vibratii/bazait).
    As mai aduga doua aspecte – upgradeul catre un SSD si relocarea HDD in locul unitatii optice (evident voi furniza un caddy pentru modelul specificat) si schimbarea tastaturii cu una iluminata (precum ati mentionat la modelul n56vb). Care ar fii costurile si unde se poate face operatiunea???

    6 august 2015
  • Am un Asus Fonepad 7, la care în interval de 2 luni, în garanție, i-am schimbat de 3 ori placa de bază ce-i drept, gratis, dar după ultima intervenție nu mai rulează unele aplicații, printre care și DigiOriunde. M-am lăsat păgubaș, nu mai cred în sloganuri din astea pompoase. Lozinca cu calitatea de la ASUS, pentru mine, nu-i tocmai adevărată. Va trebui să caut altceva mai fiabil iar ăsta să-l fac cadou la vreun copil.

    6 august 2015
  • Eu am cumpărat în decembrie anul trecut un Asus n56vb, și are o problema de construcție, în partea dreapta sus partea metalica se desprinde puțin de partea de plastic, și boxa din partea respectiva bâzâie la volum mare. Cat ar dura reparația? Și dacă se poate instala, tastatură iluminata pe el. Știu ca exista versiune de laptop cu tastatură iluminata.

    6 august 2015
  • Pentru service laptop-uri fara garantie, la cine as putea apela? Am un N750JV careia nu-i mai functioneaza placa video, o NVIDIA® GeForce® GT 750M 4GB DDR3.

    6 august 2015

Leave A Comment